fredag 10. september 2010

Teit og teitere

Dette er min hverdag om dagen: si hallo til krykkene Teit og teitere! Jeg måtte nemlig på legavakta her om dagen fordi jeg ikke lenger klarte gå uten å kjenne ufattelige smerter i den høyre skinnleggen. Dommen ble: Beinhinnebetennelse! Så nå skal jeg humpe rundt på Teit og teitere i en og en halv uke, i tillegg til å ta betennelsesdempende tabletter. Og så fikk jeg beskjed om å ta det rolig. Jeg HATER den beskjeden. Jeg har overhodet ikke tålmodighet til å sitte mye stille, så nå prøver jeg desperat å finne på aktiviteter jeg kan gjøre sittende med beinet på en stol. Det er i slike øyeblikk jeg angrer bittert på at jeg aldri begynte med en "sitte-hobby" som strikking eller noe sånt! ;-)

Og siden mamma er naturterapaut fikk jeg en liten "care-pakkage" fra henne med litt (les: utrolig mange) vitaminer og lignende for å få fortgang i bedringsprosessen. I tillegg sendte hun leire til å pakke inn beinet i så nå sitter jeg og har klint leire utover skinnleggen som jeg så har surra inn i gladpack. Det hjelper sikkert, men jeg føler meg unektelig litt dum når jeg ser ned på beinet og det ser sånn ut:


Men nå har jeg i hvert fall tatt i bruk alle mulige midler, så nå burde beinet bli veldig bra! ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar