fredag 27. juli 2012

Spørsmål


Hva gjør du egentlig når du ser at livet flyter forbi, uten deg?
Hvordan kommer man seg tilbake til en hverdag som kan fungere?
Hva skal jeg bli når jeg blir stor? Hvem har jeg som jeg kan lene meg på?
Vil jeg dø ensom og aleine?
Hva finnes etter livet? Kommer jeg til helvete?
Hvordan kan jeg leve videre med alle de erfaringer og minner jeg har?
Kan jeg noen gang leve et normalt liv? Hva er normalt?
Vil stemplet; psykiatrisk pasient følge meg resten av livet?
Betyr det at jeg er gal? Står det stemplet i panna mi?
Kan du se hva jeg er? Ser du det som jeg ser?
Hvem er jeg egentlig? Hvilken betydning har jeg i verden?
Blir verden et bedre sted uten meg?
Vil jeg bli savna? Vil jeg savne?
Har jeg den rette løsningen? Hvordan kan jeg stole på meg selv?
Hvem trenger jeg? Hvem trenger meg?
Kan jeg velge livet? Vil jeg velge livet?
 Hvordan skal jeg finne svar?

1 kommentar:

  1. Egentlig betyr ingenting noe som helst. Alt er meningsløst.
    Men så er det ikke det.

    <3

    SvarSlett